Στις "Τεχνικές Αφήγησης" (Β) οι εκπαιδευόμενοι/ες έρχονται σε επαφή και εξασκούνται σε διαφορετικά είδη αφήγησης και διαφορετικές τεχνικές με βιωματικό τρόπο. Ειδικότερα, αναλύεται η αφήγηση ως βασικό στοιχείο–εργαλείο στην καθημερινή παιδαγωγική πρακτική ενός/μιας παιδαγωγού πρώιμης παιδικής ηλικίας και εξετάζονται τεχνικές που σχετίζονται με: (α) τη χρήση της φωνής, (β) την κίνηση, (γ) τη στάση του σώματος και (δ) τη χρήση της μουσικής κατά την αφήγηση. Επιπλέον, μελετώνται: (α) τα μέρη της αφήγησης: αρχή και κατακλείδες, (β) τα στοιχεία της αφήγησης: ρυθμός, ένταση, πρόσοψη (οργάνωση και εικόνα), φωνές, χρόνος, (γ) η προετοιμασία του αφηγητή και (δ) η σκηνοθεσία. Επίσης, οι εκπαιδευόμενοι/ες αναζητούν, μελετούν και αναλύουν αφηγήσεις από Έλληνες αφηγητές που υπάρχουν στο διαδίκτυο και επιχειρούν οι ίδιοι/ίδιες να αφηγηθούν ιστορίες, παραμύθια, νανουρίσματα και ταχταρίσματα. Τέλος, μελετάται η χρήση της αφήγησης σε άλλες τέχνες, όπως κουκλοθέατρο, δραματοποίηση, θέατρο σκιών, μαριονέτες κ.λπ. και τα παραμύθια από διαφορετικούς λαούς.